آرمان در یک نگاه!
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

این روزنامه تیتر یک را به موضوع بازداشت 12 متهم فساد 12 هزار میلیاردی، اختصاص داد و نوشت: یدالله موحد رییس کل دادگستری کرمان با تشریح جزییات پرونده فساد 12هزار میلیاردی در کرمان عنوان کرد: این پرونده مربوط به یکی از شعب بانک تجارت است که به عنوان فساد بانکی 12هزار میلیاردی مطرح شده است. این مسوول عالی قضایی ادامه داد: در روند تحقیقات مشخص شد تعداد زیادی ضمانتنامه های بانکی ظرف مدت پنج سال در این شعبه خارج از موازین، ضوابط و مجوزهایی که باید اخذ می شد، صادر شده و مبلغ ضمانتنامه ها به 571 میلیارد تومان رسیده است. موحد با بیان اینکه 12 متهم در این رابطه دستگیر و هشت نفر روانه زندان شده اند، تصریح کرد: اغلب این ضمانتنامه ها به بانک برگشت داده شده بود و فقط چهار فقره از آنها هنوز به بانک مسترد نشده و بازپرس در حال پیگیری است.

روزنامه آرمان با انعکاس خبر غضنفرهای داخلی به دشمنان «گرا» می دهند، آورد: محمد باقر نوبخت سخنگوی هیات دولت گفت: پیش بینی نهادها برای آینده قیمت نفت بیش از 75 دلار و برخی بالای 80 دلار است؛ البته رقم 73 دلاری که ما در نظر گرفته ایم کاملا قابل مدیریت است چرا که اگر قیمت نفت حدود هفت تا هشت دلار هم کاهش یابد همین وضعی می شود که سال جاری با آن مواجهیم؛ به همین دلیل ما به راحتی با استفاده از مکانیزم تخصیص عمل خواهیم کرد. هیچ جای کتمان نیست ما در شرایط تحریم هستیم و تمام تلاش دشمنان این است که اجازه ندهند نفتمان را بیشتر از حد معین بفروشیم و اگر می فروشیم هم آن را در داخل نیاوریم. آخرین توطئه شان هم کاهش فروش نفت ما بوده و ما در اینجا با تدبیر سعی داریم تحریم ها را دور بزنیم منتها یکسری غضنفرهای داخلی داریم که بیشتر به آنها گرا می دهند.

این روزنامه با انتخاب عنوان اصلاحات هاشمی یا اصلاحات خاتمی، نوشت: نمی توان اینگونه پنداشت که فضای فرهنگی اصلاحات با دولت اصلاحات آغاز شد بلکه زمینه این بخش از اصلاحات در دولت قبل از دوم خرداد فراهم شده بود. فارغ از این مسایل، مگر سازندگی معنایی جز اصلاحات دارد؟ اصلاحات سیاسی در دوم خرداد با مستقر شدن سیدمحمد خاتمی و همفکرانش در دولت هفتم کلید خورد. شاید بسیاری نپذیرند که اصلاحات از دولت آیت ا... هاشمی آغاز شد که این هم یکی از آسیبهای جریان اصلاح طلبی امروز و نه دیروز است.

روزنامه آرمان با مطرح کردن موضوع از جنجال آفرینی سیاسی تا دومینوی فساد اقتصادی، آورد: بی هیچ شک و شبهه ای کشور و جامعه برای حرکت بر مدار توسعه و پیشرفت نیازمند آرامش و پرهیز از التهاب آفرینی در حوزه های مختلف است اما جالب آنجاست آنانی که طی یک سال و اندی گذشته از هیچ کوششی برای حاشیه آفرینی و بزرگنمایی جدل های سیاسی دریغ نورزیده و از اساس حیات سیاسی آن در مجادله پردازی و اصطکاک آفرینی است این روزها دولت را متهم می کنند که با افشای موضوعاتی همچون فساد 12هزار میلیاردی در پی التهاب آفرینی در جامعه هستند. برخورد قانونی و قاطعانه دولتمردان با فساد اقتصادی، التهاب آفرینی از سوی آنان محسوب می شود اما سیاسی کاری های مفرط و جنجال آفرینی پیرامون موضوعات حاشیه ای از نگاه آنان گویی منطقی و به دور از هر ایراد و اشکالی است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com